Returnering

Vil du gerne returnere et produkt? Så tjek venligst, om du kan opfylde betingelserne nedenfor. Refusioner foretages først, når varerne er modtaget på vores lager og økonomisk behandlet.

Efter modtagelsen af din ordre har du 14 dage til at anmelde retur af din vare.

Bemærk: Når forseglingen på en flaske er brudt efter levering, det vil sige, at flasken er åbnet, er fortrydelse ikke mulig.

Betingelser for returnering:

Er du sikker på, at du vil returnere produktet og ikke beholde det? Så har du ret til at returnere det (ingen personaliserede varer), og kun så længe du beholder alt i dets oprindelige stand.

Dette indebærer følgende:

  • Produkterne er uåbnede.
  • Etiketter på og fastgjort til produkter er ubeskadigede.
  • Sørg for, at produkterne er i deres originale emballage.
  • Vær forsigtig med produkterne, så de kommer ubeskadigede tilbage til os.
  • Personaliserede varer kan desværre ikke returneres.
  • Bemærk: Sørg for, at adresseklistermærket med din adresse og stregkode, som vi sætter på pakken, er ulæseligt, så pakken ikke bliver leveret til dig igen.
  • Som køber er du ansvarlig for at sikre, at produkterne ankommer ubeskadigede.
  • Pak venligst din ordre om og brug en solid emballage, ligesom den originale emballage. Det vil minimere risikoen for skader.

Hvis du ønsker at returnere din ordre eller en del af den, fordi du f.eks. har bestilt en forkert vare eller mængde, er returomkostningerne for din egen regning.

Når du som køber returnerer din ordre eller en del af den, ligger risikoen hos køberen. Dette betyder, at Topdrinks ikke er ansvarlig for beskadigelse og/eller tab af de returnerede produkter. Gem venligst Track & Trace-koden for din returforsendelse.

Når vi har modtaget din returforsendelse, vil det beløb, du har betalt for dit køb, inklusive forsendelsesomkostningerne, blive refunderet til dig.

Hvis du har modtaget en forkert vare eller hvis den bestilte vare er beskadiget ved modtagelsen, bedes du kontakte vores kundeservice, inden du returnerer produkterne. Angiv venligst dit ordrenummer, årsagen til returen, og vedhæft gerne et billede af den pågældende vare og/eller skaden.

 

Denne returneringsprocedure er ikke obligatorisk.

Online tvistbilæggelse (ODR-platform)

Den europæiske platform for onlinetvistbilæggelse (ODR-platformen) er en officiel hjemmeside, som Europa-Kommissionen har stillet til rådighed for at gøre onlinehandel mere sikker og retfærdig. ODR-platformen hjælper forbrugere og handlende med at løse deres tvister uden inddragelse af en dommer.

Hvis du har en klage, eller hvis du mener, at vi ikke har behandlet din klage til din tilfredshed, bedes du i første omgang kontakte os på info@topdrinks.dk. Vi håber at kunne hjælpe dig og løse din klage, inden du indsender en klage via ODR-platformen.

Vi mener, at service er vigtigt, og vi ønsker løbende at forbedre vores serviceydelser. Vi anvender også den højeste standard, når det gælder håndtering og løsning af eventuelle spørgsmål og/eller klager fra vores kunder. Hvis du mener, at vi ikke har behandlet din klage korrekt, og hvis du ønsker at indgive en forbrugerklage, henviser vi dig til ODR-platformens hjemmeside.